Fri fragt på køb over 500,- Daglig levering (bestil inden kl.14) Kundeservice: 62 68 27 27 - lebock@lebock.dk

Returnér en vare

Privat

Du har altid 14 dages ombytnings- og returret. LeBOCK behandler returvarer hurtigt og effektivt.

 

Ombytning

Hvis varen ikke passer dig, kan du sende pakken retur til os. Vi skal have information omkring returneringen inden for 14 dage, og varen skal afsendes senest 14 dage efter oplysning omkring retursag.

Hvis du i forbindelse med dit køb blev tilmeldt som VIP-medlem Privat kan du få gratis returfragt. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde formularen til returvarer, hvor alle felter skal udfyldes. Efter modtagelsen af din mail sender vi dig en returseddel pr mail, der skal bruges til returnering.
Bemærk dog, at at der kun sendes én returseddel pr. køb, og det gælder kun for varekøb over 250 kr. inkl. moms, som er bestilt og betalt via webshoppen.

Gratis ombytning gælder ikke for udsalgsvarer, outletmodeller og tilbehør. Du har stadig returret, men du betaler blot selv for fragten.

Er du ikke VIP-medlem og skal have ombyttet en vare, skal du også udfylde formularen til returvarer. Her betaler du selv retrufragten, men skal varen ombyttes, betaler vi fragten tilbage til dig.
Er du ikke VIP-medlem - husk at tilmelde dig som VIP-medlem, så du fremadrettet kan få gratis returfragt.

Klik her for at gå til formularen for returvarer

Sådan bytter du en vare:

1. Udfyld formularen til returvarer

2. Når formularen er udfyldt og sendt, vil du modtage en kopi pr. mail.

3. Print den udfyldte formular

4. Læg din udprintede formular i pakken sammen med en kopi af din faktura

5. Aflevér pakken på posthuset.

 

Reklamationer

 Sådan returnerer du en vare, hvis du har en reklamation:

1. Udfyld formularen til returvarer

2. Vedhæft billede af reklamation + kopi af faktura

3. Afvent svar fra LeBOCK inden afsendelse af reklamation

4. OBS: Rengør fodtøjet inden afsendelse - ellers afvises reklamationen

5. Hvis reklamationen godkendes, vil du hurtigst muligt modtage den reparerede eller ombyttede vare retur for vores regning.

6. Hvis reklamationen ikke godkendes, bliver du kontaktet, så vi sammen kan finde en god løsning til dig.

 

Fortrydelse af køb

Hvis du fortryder dit køb, kan du få dine penge retur, så længe du returnerer varerne ubrugte og i original emballage inden for 14 dage.

 

Sådan fortryder du et køb og får dine penge tilbage:

1. Udfyld formularen til returvarer

2. Når formularen er udfyldt og sendt, vil du modtage en kopi pr. mail.

3. Print den udfyldte formular

4. Læg din udprintede formularen i pakken sammen med en kopi af din faktura

5. Afleverer pakken på posthuset

6. Pengene bliver sat ind på din konto i løbet af 1-3 arbejdsdage, afhængig af bankens ekspeditionstid

Bemærk: At det vil kun være varens beløb og ikke fragt omkostningerne, som vil blive refunderet. Pakker sendt retur til os ufranko eller pr. postopkrævning vil blive afvist.

 

Brugte returvarer 

I følge nye forbrugerregler fra EU har du også mulighed for at returnere en vare, du har brugt. Her gælder også, at du har 14 dage til at fortælle os, at du vil returnere din vare fra leveringsdato. Fra vi har modtaget din returneringssag, skal vi inden for yderligere 14 dage have modtaget varen.

Når vi modtager din brugte returvare, vil vi vurdere varen.

Er varen synligt brugt, kan vi ikke refundere dine penge, da brugte varer mister deres værdi. Du er naturligvis velkommen til at ringe til vores kundeservice på 62 68 27 27 for at få svar på eventuelle spørgsmål.

Erhverv

Du har altid 14 dages ombytnings- og returret. LeBOCK behandler returvarer hurtigt og effektivt.

 

Ombytning

Hvis varen ikke passer dig, kan du sende pakken retur til os og få den byttet. Vi skal have information omkring returneringen inden for 14 dage, og varen skal afsendes senest 14 dage efter oplysning omkring retursag.

Er du ikke VIP-medlem og skal have ombyttet en vare, skal du udfylde formularen til returvarer. Her betaler du selv returfragten. Skal varen derimod ombyttes, betaler vi fragten tilbage til dig.

Er du VIP-medlem Erhverv, er du kvalificeret til at få gratis returfragt, hvis du opfylder nedenstående betingelse:

Du skal være VIP-medlem Erhverv og have forudbetalt din vare.

Opfylder du ovenstående betingelse, er du godkendt til at få gratis returfragt. Det eneste, du skal gøre, er at udfylde formularen til returvarer, hvor alle felter skal udfyldes. Husk at det er meget vigtigt, du skriver din e-mail, da der vil blive sendt en kopi af din udfyldte formular til denne.

Efter modtagelsen af din mail sender vi dig en returseddel, der skal bruges til returnering. Bemærk dog, at der kun sendes én returseddel pr. køb.

Sådan bytter du en vare:

1. Udfyld formularen for returvarer

2. Når formularen er udfyldt og sendt, vil du modtage en kopi pr. mail.

3. Print en kopi af din udfyldte formular

4. Læg din udprintede formular i pakken sammen med en kopi af din faktura

5. Aflevér pakken på posthuset.

 

 Reklamationer

Sådan returnerer du en vare, hvis du har en reklamation:

1. Udfyld formularen for returvarer

2. Vedhæft billede af reklamation + kopi af faktura

3. Afvent svar fra LeBOCK inden afsendelse af reklamation

4. OBS: Rengør fodtøjet inden afsendelse - ellers afvises reklamationen

5. Hvis reklamationen godkendes, vil du hurtigst muligt modtage den reparerede eller ombyttede vare retur for vores regning.

6. Hvis reklamationen ikke godkendes, bliver du kontaktet, så vi sammen kan finde en god løsning til dig.

 

Fortrydelse af køb

Hvis du fortryder dit køb, kan du få dine penge retur, så længe du returnerer varerne ubrugte og i original emballage inden for 14 dage.

 

Sådan fortryder du et køb og får dine penge tilbage:

1. Udfyld formularen for returvarer

2. Når formularen er udfyldt og sendt, vil du modtage en kopi pr. mail

3. Print en kopi af din udfyldte formular

4. Læg din udprintede formularen i pakken sammen med en kopi af din faktura

5. Afleverer pakken på posthuset

6. Pengene bliver sat ind på din konto i løbet af 1-3 arbejdsdage, afhængig af bankens ekspeditionstid

Bemærk, at det vil kun være varens beløb og ikke fragt omkostningerne, som vil blive refunderet. Pakker sendt retur til os ufranko eller pr. postopkrævning vil blive afvist.